Näkökulma
* Etusivu | Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy | Uusi Näkökulma
Näkökulman arkisto  »  Tiedotteet, kysymykset ja palaute  »  Kysymys-, palaute- ja kehitysnurkka  »  Omat ilmoitukset  »  Aihe: Näkökulmalaisten kotisivut (mainosketju)
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Näkökulmalaisten kotisivut (mainosketju)  (Luettu 16604 kertaa)
Norma Bates
Vieras
« Vastaus #100 : 21.02.08. klo 18:23:05 »

Norma,
linkki ei toimi.

Toimii, ainakin minulla. Mutta sinne ei ole mitään kiirettä, eikä ehkä tarvettakaan tulla mikäli en pääse liikkuvista mainoksista eroon. En ollut varautunut sellaiseen kamaan - aiemmissa foorumiviritelmissäni kun on ihan kesyjä liikkumattomia mainoksia ja tuollainen helvetti ja hirvitys ei sitten juolahtanut mieleekään.

Jos ei niitä välkkeitä saa siellä millään ilveellä kuriin, niin pitänee antaa kirvestä koko hoidolle ennenkuin kukaan sitoutuu mihinkään ihan tosissaan. Damn!
2411
Vieras
« Vastaus #101 : 21.02.08. klo 18:29:44 »

Jep, toimii se (Mozilla) mutta menee jollekin ihme motelli.6.forumer jne.... sivulle
Ja nuo välkkyvät mainokset todella rassaa, jenkkisivut tuntuu olevan kaikki sellaisia
Norma Bates
Vieras
« Vastaus #102 : 21.02.08. klo 18:37:14 »

http://www.morpheussoftware.net/sab/

Ainakin tällä hetkellä vaikuttaisi siltä että tuon linkin Winzipillä aukeneva ohjelma hoitelee pois liikkuvat hässäkät. Meinasinkin jo vallan tuskastua että tähänkö tämä nyt tyssähti, vai pitääkö yrittää uudemman kerran jollain freeforum101-systeemillä - ja sitten olisi älytön pitkä osoite jota kukaan ei muista ja se siitä.

Jos sinne motelliin jotenkin ei vaan pääse niin koittakaas vielä kirjoittaa osoiteriville motelli.forumer.com jos viitsitte.
Höntti
Vieras
« Vastaus #103 : 21.02.08. klo 18:40:38 »

Olen oppositiossa.
Äläs anna periksi. Etkös muista vanhan kansan sanontaa, että kaksi on maailmassa parasta:
Billnäsin kirveet ja Pispalan pillut!

(nyt täällä voi puhua rumia, kun modet ei enää koko ajan kyttää)

En minä mitään periksi anna. Sikshän mä oon oppositiossa.

Juu, Norman saitilla on mainoksia. Se noissa tarjoustuotteissa, jotka on valmiiksi tehtyjä on justaan riesana, mutta sikshän niitä annetaan kun ne mainostaa. Mitään ei saa tietenkään ilmatteeks. Ei saitteja, ei kirjoittajia, ei niin mitään. Maailmassa ei ole mitään ilmaista, se on luonnonlaki. Vapaus on suhteellista niinkuin elämä. Siitä saa irti sen mitä siihen panostaa.. siks mä en siitä uudesta perusta. Olisin voinut olla hiljaa tai lipevä, mutta ei ole mitään syytä. Olen oppositiossa mieluimmin.

Harmittaa niiden puolesta joilla on kesken juttuja jotka loppuu kuin seinään kunhan fyrer lyö luukut kiinni ja ihan vaan huvikseen! Prkle!

Konsuli Ö
Vieras
« Vastaus #104 : 21.02.08. klo 20:01:43 »

Jos sinne motelliin jotenkin ei vaan pääse niin koittakaas vielä kirjoittaa osoiteriville motelli.forumer.com jos viitsitte.
No nyt rupesi toimimaan. Näyttää aika hyvältä. Mainos tietysti häiritsee, muttei ehkä kohtuuttomasti.
Norma Bates
Vieras
« Vastaus #105 : 21.02.08. klo 20:51:46 »

Kumma juttu, minulla ei ole enää ollut liikkuvia mainoksia Motellissa kun ajoin sen morpheusohjelman, mutta kun menen minne tahansa toiselle foorumille jossa on mainoksia, niin siinähän ne väpättävät kuin viimeistä päivää.

Joo-o, netti on minulle liian merkillinen paikka, mutta katsotaan nyt josko se Motelli vetää asiakkaita. Ilmaistahan se on jokaiikalle ja toivottavasti ne mainokset eivät saa ketään sairaaksi (jos niistä ei pääse eroon muut kuin minä). :P

Tämä pulju tästä varmaan piakkoin paukahtaa niin vallan kiinni ettei enää auta kirjoitella, joten silläkurin aika nopsaan työstin tuon vaihtoehtofoorumin sitten kun jo kuukausikaupalla oli päässä pyörinyt. Kokeillaan...
Norma Bates
Vieras
« Vastaus #106 : 25.02.08. klo 23:09:50 »

Mikäli vielä löytyy ihmisiä jotka eivät kelpaa Amien uudelle foorumille, voitte tsekata rahvaanomaisempaa foorumiani jonka osoitteen tulen oheistamaan lähiaikoina profiiliini (uudella Näkökulmalla).

Toivon että Amielle sopii tämä mainostus tässä, en näet "kilpaile" Amien laadukkaista kirjoittajista, vaan pyrin tarjoamaan vaihtoehdon niille jotka tässä Näkökulma-uudistuksessa ovat ikäänkuin tipahtamassa kyydistä pois. Oma viritelmäni on vanhanaikainen laatikkoleikki, siis askel taaksepäin ja mukana reilu ripaus rentoa jutustelua sen kummemmin pingottamatta.

Siis jokaiselle jotakin ja kaikille hyvä mieli!
juhasamy
Vieras
« Vastaus #107 : 26.02.08. klo 03:04:41 »

Minä sen sijaan haastan avoimesti Näkökulman vaihtoehtoisella toteutuksella: http://sohvaperuna.net

Silti en halua liian suurta vastuuta itselleni palvelun tarjoajana.

Se on mukavaa, että on enemmän toimijoita yleisfoorumisektorilla.

Uskon kehityksestä olevan hyötyä kaikille ja ennenkaikkea osallistujille.
« Viimeksi muokattu: 26.02.08. klo 03:28:21 kirjoittanut JuhaSamy »
Amie
Vieras
« Vastaus #108 : 26.02.08. klo 06:52:10 »

Toivottavasti teille sopii, että noudatetaan talon tapaa ja siirretään mainokset ovat niille varattuun ketjuun.

Allekirjoitukseen sijoitettuna ovat erityisen ok.

A.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] | Siirry ylös Tulostusversio 
Näkökulman arkisto  »  Tiedotteet, kysymykset ja palaute  »  Kysymys-, palaute- ja kehitysnurkka  »  Omat ilmoitukset  »  Aihe: Näkökulmalaisten kotisivut (mainosketju)
Siirry: